سه شنبه , اردیبهشت ۱۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور کاوه / محصولات بلور کاوه پر فروش ترین آنها
محصولات بلور کاوه

محصولات بلور کاوه پر فروش ترین آنها

محصولات بلور کاوه را می شناسید؟ آیا می دانید که پر فروش ترین آنها کدام اقلام هستند و چگونه می توان تولیدات شرکت کاوه را با مناسب ترین قیمت خریداری نمود؟

به انواع لیوان ها و نیم لیوان ها، پارچ و قندان و کاسه های ماست و اجیل خوری اشاره داشته باشیم که در ادامه نگاه کلی تر بر انها خواهیم انداخت.

محصولات بلور کاوه

قیمت محصولات بلور کاوه در بازار داخلی

قیمت محصولات بلور کاوه در مقایسه با دیگر کارخانه های تولید ظروف بلور و شیشه در ایران به گونه ای می باشد که نه تنها در بازار داخلی از مشتریان بسیار زیادی برخوردار است بلکه در امر صادرات و بخصوص برای کشور های همسایه نیز خریداران بسیاری دارا می باشد و اگر بتوانید در زمینه صادرات فعال باشید احتمالا از سود بالایی برخوردار خواهید شد.

در نظر داشته باشید که قیمت خرید بار مستقیم صادراتی از شرکت بلور کاوه به دلار می باشد و امتیاز هایی که کارخانه به خریدار می دهد ارایه اظهار نامه و فاکتور خرید و برگه های سیب سلامت یا استاندارد برای خریدار به کمرگ می باشد.

محصولات بلور کاوه

نحوه خرید بلور و شیشه کاوه از درب کارخانه

در ابتدا اکیدا بیان می شود که شرکت بلور کاوه هیچگونه فروشی  را درب هیچ کدام از کارخانه های زیر که در زمینه تولید ظروف بلور فعال می باشد ندارند بلکه خرید از درب کارخانه معنی دیگری دارد که خریداران باید به ان توجه داشته باشد و هزینه های زیادی را خرج نکنند تا به درب شرکت مراجعه کنند.

  • بلور کاوه یزد
  • توسعه بلور
  • بلور و شیشه تابان
  • شیشه بلور
  • بلور کاوه

جهت خرید محصولات شرکت بلور شیشه کاوه ان هم از درب کارخانه شما باید به نکاتی توجه داشته باشید که یکی از انها و مهم ترین آنها نیز حداقل سفارش خریداری تان می باشد که باید در کمترین تیراژ باید یک ماشین خاور باشد.

حال در یک ماشین خاور نیز نمی توانید هر چه خواستید سفارش بدهید بلکه باید لیست موجودی شرکت را از نمایندگی دریافت کنید و سپس براساس ان لیست بین ۲۰ تا ۲۲قلم را انتخاب کنید و از هر قلم نیز حداقل سفارش باید ۲۰ کارتن باشد.

محصولات بلور کاوه

نمایندگی فروش محصولات بلور کاوه در اصفهان

نمایندکی های فروش بلور کاوه در استان های بزرگ وجود دارند و خریداران می توانند جهت سفارش با انها در ارتباط باشند اما نمایندکی های استان اصفهان و تهران به عنوان اولین گزینه های خریداران شهرستانی می باشد.

جهت ارتباط با نمایندگی فروش در دو شهر اصفهان و تهران می توانید با مجموعه اراد کریستال در ارتباط باشید تا با دریافت کاتالوک تصویری لذا خرید غیر حضوری را تجربه کنید.

محصولات بلور کاوه

کاتالوگ محصولات بلور کاوه

ایا تاکنون لذت خرید غیر حضوری را ان هم با همان قیمت درب کارخانه و در منزل خود تجربه کرده اید؟ شاید برایتان سوال باشد که چگونه و بدون ندیدن اجناس می توانیم سفارش بدهید؟

ما در مرکز پخش و فروش بلورجات ایرانی این امکان را برای خریداران فراهم کرده ایم تا هر خریداری بتواند کاتالوگ شرکت های بلور نوری تازه اصفهان و کاوه را داشته باشد ان هم نه کاتالوگ های زبان انگلسی، بلکه زبان فارسی همراه با اسم و عکس و قیمت و مشخصات هر کارتن.

کانال تلگرامی جهت معرفی محصولات شرکت بلور و شیشه کاوه
KAVEHGLASSIND@
محصولات بلور کاوه

محصولات جدید شرکت بلور و شیشه کاوه

محصولات جدید بلور کاوه را چگونه می توان در سریع ترین زمان ممکن خریداری نمود؟ قبل از انکه بخواهید در مورد خرید جدیدترین کارهای شرکت کاوه دغدغه ای داشته باشید باید بدانید که جدیدترین تولیدات این شرکت چیست ولی از کجا می توان در سریع ترین زمان ممکن، محصولات تازه را مشاهده کرد؟

پیشنهاد ما به شما عضویت در کانال تلگرامی معرفی شرکت بلور کاوه به ای دی زیر می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده بلوریجات کاوه

فروش عمده بلوریجات کاوه

فروش عمده بلوریجات کاوه بدون شک می توان انتخابی مطمین برای خریدارانی باشد که به …