شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور / کارخانه های بلور سازی در ایران
لیست قیمت بلور اصفهان

کارخانه های بلور سازی در ایران

کارخانه های بلور سازی ایرانی را می شناسید؟ آیا می دانید که کدام یک از این شرکت ها، تولیدکننده بلور حراجی یا بلور ارزان قیمت می باشد؟ آیا از نحوه فروش مستقیم این کارخانه ها اطلاعاتی دارید؟ چنانچه قصد خرید عمده بلورجات ایرانی را دارید با ما همراه باشید.

در چند دهه اخیر پیشرفتی که توسط کارخانه های بلور سازی در ایران ایجاد شده است نه تنها باعث شده که کشور ما از هرگونه بلور و کریستال اروپایی و آسیایی بی نیاز شود بلکه، صادرات بلورجات ایرانی نیز به تمام قاره های جهان چند ده برابر بشود.

کارخانه های بلور سازی

کارخانه های بلور سازی حراجی ارزان قیمت

برخی از کارخانه های بلور سازی بنابر دلایلی که از نظر مدیر عامل تایید می شود اقدام به تولید محصولاتی می کنند که از نظر کیفیتی، کیفیت کمتری داشته باشند تا قیمت نهایی نیز برای خریداران کمتر تمام بشود و در نهایت بتوانند، فروش خود را در بازار و در مقایسه با سایر رقبا نگه دارند. از جمله این شرکت ها می توان به موارد زیر اشاره کنیم.

  • شیشه مظروف یزد
  • لیوان محک گمین
  • لیوان منصور گمین
  • لیوان منصور شهریار
  • لیوان محک شهریار
  • بلور زنگان
  • بلور نومینا
  • بلور کاوه
  • بلور و شیشه تابان

کارخانه های بلور سازی

باکیفیت ترین کارخانه بلور سازی در ایران

اما برخی دیگر از شرکت های بلور ساز در ایران می باشند که با توجه به سابقه ای که در بازار دارا می باشند همیشه آنها را به عنوان بلور های باکیفیت می شناختند و همچنین فروش این شرکت  ها در بازار های جهانی، سیاست این کارخانه ها بر اساس تولید باکیفیت ترین بلور می باشد.

کیفیت بلور هایی که در کارخانه های زیر تولید می شود به گونه ای می باشد که مطابق با استاندارد های بین المللی بلور در جهان است و همواره و در هر برهه ای، می تواند با بهترین کارهای اروپایی رقابت داشته باشد. از جمله باکیفیت ترین کارخانه تولید کننده ظروف بلوری در ایران:

  • کارخانه بلور و شیشه اصفهان
  • کارخانه بلور نوری تازه

کارخانه های بلور سازی

قيمت بلورجات

قیمت بلورجات ایرانی در مقایسه با نمونه های اروپایی چگونه می باشد؟ آیا کیفیت بلور های ایرانی با کارهای اروپایی می تواند برابری کند؟

خوشبختانه در میان تمامی محصولاتی که در ایران تولید می شود یکی از محصولاتی که نمونه های چینی و حتی دیگر کشور های آسیایی نمی تواند با ان رقابت کند، انواع بلور های ایرانی می باشد. بلورجاتی که توسط کارخانه های مختلف بلور سازی در ایران تولید می شود از دو حیث قابل بررسی می باشد.

  • بلورجات ارزان قیمت
  • بلور باکیفیت ایرانی

کارخانه های بلور سازی

پخش عمده بلور ارزان قیمت

در راستای خرید آسان تر برای مشتریان و اینکه نخواهند از گوشه و کنار ایران با صرف هزینه های چون هزینه رفت و آمد به اصفهان یا تهران جهت آشنایی با انواع  بلور ارزان قیمت، بر آن شدیم تا با معرفی شیشه و بلور حراجی در  بستر اینترنت، بتوانیم انواع ان را در اختیار خریداران قرار بدهیم.

اگر می خواهید در یک بار خرید، هم با تنوع مختلفی از انواع ظروف بلوری رو به رو باشید تا بتوانید ۴۰۰کارتن محصول مختلف، را خریداری کنید و هم اینکه، بتوانید از تخفیف بیشتری برخوردار شوید، بهترین راه خرید، این است که با ما در ارتباط باشید تا با ارسال مستقیم بار از کارخانه، هم هزینه باربری را برای شما کمتر کنیم و هم اینکه از تخفیف بیشتری برخوردار شوید.

 

کارخانه های بلور سازی

فروشگاه آنلاین شیشه و بلور

امروزه بستر اینترنت این امکان را برای فروشندگان فراهم آورده است تا با بتوانند با عرضه محصولات خود که می تواند تولیدات داخلی یا خارجی باشد، اطلاعات بیشتری را در اختیار خریداران قرار بدهد و خریداران نیز این امکان را دارند که هر زمانی خواستند به این فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنند و تمامی محصولات این فروشگاه ها با یکدیگر مقایسه کنند و در نهایت، بر اساس معیار های که برای خرید دارند یکی از این فروشگاه ها را انتخاب کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه را همراه با عکس با سایر محصولات تولیدات کارخانه هایی چون …