جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور زنگان / فروش بلور شیشه زنگان گمین لرستان
فروش بلور شیشه زنگان

فروش بلور شیشه زنگان گمین لرستان

فروش بلور شیشه زنگان و لرستان و گمین که از ارزان ترین اجنس بلوری ایرانی می باشند تا محصولات بلور اصفهان و نوری تازه توسط مجموعه اراد کریستال بصورت عمده و کارتنی انجام می پذیرید.

خریداران محترم اعم از بازاری های عزیز که بصورت عمده در خرید و فروش بلور شیشه زنگان فعالیت دارند تا مغازه داران در شهرستان ها می توانند از ما بدون کمترین مشکلی خرید کنند.

فروش بلور شیشه زنگان

سایت اینترنتی فروش بلور شیشه زنگان گمین لرستان

طراحی سایت های کاملا حرفه ای و به روز و پشتیبانی حرفه ای از این سایت ها یکی از تدابیر حمایتی شرکت از برند های زیر مجموعه خود یعنی بلور شیشه لرستان، زنگان و گمین می باشد.

از جمله اطلاعات قابل دسترسی در این سایت ها می توان به:

  • معرفی شرکت مادر
  • معرفی برند های زیر مجموعه
  • آدرس کارخانه و دفتر مرکزی
  • معرفی محصولات و کاتالوگ محصولات
  • در نهایت آدرس شبکه های اجتماعی این برند ها اشاره کرد.
فروش بلور شیشه زنگان

قیمت خرید بلور شیشه زنگان

متقاضیان محصولات هر برند می توانند با مراجعه سایت و کانال های تلگرامی هر کدام از این برند ها به صورت روزانه اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند و بر مبنای اطلاعات استخراج شده از این منابع موثق خریدی موفق داشته باشند.

به موازات آن اقدام به معرفی لیست محصولات بلور شیشه گمین و زنگان به صورت جداگانه کرده است. محصولات برند گمین به صورت مستقل دارای لیست قیمت هستند و قیمت تولیدی برند زنگان نیز به صورت کاملا مستقل است که در درب کارخانه و در نمایندگی ها قابل دسترسی می باشد.

فروش بلور شیشه زنگان

کانال تلگرام شرکت بلور شیشه زنگان پارس

به عنوان مثال با مراجعه و عضویت در کانال بلور زنگان در شبکه اجتماعی تلگرام می توانند علاوه بر دسترسی به محصولات این کارخانه، به لیست قیمت خرید بلور زنگان از آخرین قیمت ها نیز مطلع شوند.

همچنین می توانند با مراجعه هم زمان به کانال تلگرامی کارخانه لرستان و شیشه بلور گمین  و مقایسه لیست قیمت محصولات کارخانه بلور لرستان  با لیست خرید بلور گمین  به انتخاب محصولات مورد نیاز و متناسب با بودجه خود بپردازند.

فروش بلور شیشه زنگان

پخش عمده محصولات بلور لرستان و گمین

ارائه محصولات منطبق با اولویت های مختلف مورد نیاز بازار با عناوین و نام های تجاری متفاوت توسط یک شرکت تولیدی معتبر علاوه بر این که به تولید کننده ها کمک می کند بخش بیشتری از بازار را به محصولات تولیدی خود اختصاص دهند به واسطه ایجاد سهولت در روند جستجو، تحقیق، تصمیم گیری و در نهایت خرید برای مشتریان خدمتی بزرگ به متقاضیان و مشتریان این محصولات نیز محسوب می شود.

فروش بلور شیشه زنگان

کارخانه بلور نوری تازه و کاوه

کارخانه تولید محصولات شیشه بلور نوری تازه یکی از بزرگترین تولید کننده های حال حاضر کشور است. این گروه تولیدی معتبر در حوزه صنعت شیشه وبلور توانسته با همکاری کارشناسان و متخصصان  زبده در حوزه تحقیق و توسعه بازار با شناسایی بازارهای با پتانسیل بالا و نیازهای متفاوت این بازارها به تدوین سیاست های تولیدی مطلوبی دست پیدا کند و طراحی و تولید محصولات خود را بر اساس این سیاست ها پایه گذاری نماید و از این طریق بتواند پاسخگوی همه نیازهای بازارهای  شیشه و بلور داخل و خارج باشد.

از مهم ترین تمهیدات سازمانی و سیاست گذاری های مدیران ارشد کارخانه بلور نوری تازه می توان به تفکیک خطوط تولید محصولات برای بازارهای مختلف با اولویت بندی های متناسب با نیازهای بازار اشاره کرد. به این صورت که این گروه تولیدی بخشی از بلور خود را تحت عنوان برند

  • بلور نوری تازه
  • ساکورا گلس
  • کریستال لیزا موری
  • نیو کریستال

شرکت نوری تازه که محصولات تولیدی خود را بنا به سیاست ها و خط مشی شرکت با برند های مختلف به بازار معرفی و ارائه می کند به منظور معرفی این برند و اعتبار بخشی به آن ها تدابیری اندیشه که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

شرکت شیشه بلور لرستان

شرکت شیشه بلور لرستان نومینا

شرکت شیشه بلور لرستان مستقر در استان لرستان شهرستان الیگودرز است. گروه معتبر و به نام …