جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / بلور / کارخانه های تولید بلور و شیشه در ایران
کارخانه های تولید بلور و شیشه

کارخانه های تولید بلور و شیشه در ایران

کارخانه های تولید بلور و شیشه که در زمینه تولید ظروف آشپزخانه فعالیت می کنند را می شناسید؟ در ایران شرکت های بسیاری در امر تولید محصولات بلور و شیشه فعالیت دارند اما تولیدات این شرکت ها هر کدام به محصولاتی مخصوص تفکیک شده است و در این باب ما می خواهیم به ظروف بلوری آشپزخانه اشاره کنیم.

کشور ما خوشبختانه با توجه به وجود مواد اولیه برای تولید انواع ظروف بلور یا حتی کریستال، این امکان فراهم شده است تا با احداث کارخانه های تولید بلور و شیشه نه تنها بازار داخلی را حداقل از نمونه اجناس چینی و ژاپنی بی نیاز کنید بلکه شاهد صادرات بلور ایران به سرتاسر جهان باشیم.

کارخانه های تولید بلور و شیشه

کارخانه های تولید بلور و شیشه

در ادامه به معرفی کارخانه های تولید بلور و شیشه می پردازیم که در زمینه ظروف آشپزخانه فعالیت دارند و می توانند انواع محصولات مصرفی زندگی و پذیرایی را تولید کنند. این شرکت ها هر کدام به سهم خود در بازار بلور ایران، جایگاهی دارند و این موضوع سبب شده است تا دست خریداران برای خرید با هر سلیقه حتی با هر میزان وضعیت اقتصادی نیز باز باشد.

کارخانه های تولید بلور و شیشه

کارخانه بلور کاوه یزد

یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدکننده ظروف بلور شیشه در خاورمیانه می باشد که توانسته است سهم بسیار زیادی در بازار لیوان و استکان بلوری در کشور خودمان و حتی بازار های کشور های همسایه داشته باشد.

تولیدات این شرکت بیشتر به موارد زیر انجام می شود.

  • لیوان چاپی
  • لیوان شربت خوری
  • نیم یک
  • لیوان چای خوری
  • استکان
  • فنجان
  • قندان
  • بستنی خوری
  • زیر سیگاری
  • کاسه ۱۲آجیل خوری
  • پیاله ۱۰ماست خوری
  • نمکدان
  • اردو خوری
  • سوپ خوری
  • نعلبکی
  • پارچ یخچالی
  • کمپوت خوری
  • کره خوری

کارخانه های تولید بلور و شیشه

پخش بلور در یزد

استان یزد یکی از استان هایی می باشد که با توجه به نزدیکی به کارخانه شیشه مظروف یزد و کمترین هزینه حمل و نقل می تواند مورد توجه بسیاری از خریداران برای کشور هایی چون افغانستان و پاکستان می باشند.

بزرگترین مرکز فروش بلور در ایران نیز بر آن شده است تا تولیدات و محصولات کارخانه بلور یزد را به سراسر کشور و با قیمت کارخانه ارسال کند و از سویی دیگر نیز می تواند محصولات سایر کارخانه ها را نیز برای مردم این شهرستان تهیه و در اختیار هر خریداری اعم از خرده خریدار یا خریداران عمده قرار بدهد.

کارخانه های تولید بلور و شیشه

شیشه بلور حراجی ۲۰۰۰و ۵۰۰۰فروش

اگر در زمینه فروش بلور حراجی و ارزان قیمت فعالیت دارید باید به این موضوع آگاهی داشته باشید که محصولات شرکت بلور کاوه یزد می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای کار باشند و اگر بتوانید بصورت عمده و ماشین خاوری ثبت سفارش داشته باشید نیز می توانید از تخفیفات بیشتری نیز برخوردار بشوید.

کارخانه های تولید بلور و شیشه

شرکت بلور و شیشه اصفهان

اگر به دنبال خرید محصولات کارخانه بلور و شیشه اصفهان که باکیفیت ترین بلور تولید شده در ایران می باشد آن هم با هر میزان خریدی، کافی است با ما در بازرگانی بلور و شیشه آراد ارتباط بگیرید تا از یک کارتن تا سفارش های تریلی شما را با لیست قیمت کارخانه ثبت نموده و بار خود را در محل زندگی دریافت کنید.

خرید غیر حضوری، با مناسب ترین قیمت را می توانید از طریق بازرگانی حاضر طلب کنید.

کارخانه های تولید بلور و شیشه

بلور و کریستال نوری تازه

یکی از زیباترین و خاص ترین تولیدات در میان کارخانه های بلور سازی در ایران مربوط به کارخانه بلور و شیشه نوری تازه می باشند. محصولات این شرکت به گونه ای می باشد که اگر سر رشته ای از کار بلور نداشته باشید فکر می کنید که کریستال می باشند.

بلور نوری تازه در ابتدای تولید خود زیر نظر بلور شوگا ژاپن بود بعد از مدتی شروع به فروش محصولات خود با نام اسکار نمود و سپس خانواده ساکورا را وارد خطوط تولید خود نمود و هم اکنون نیز با تولید برند هایی چون لیزا موری و کریستال نیو، توانسته است بازار بلور ایران را از اکثر بلور های اروپایی بی نیاز کند.

کارخانه های تولید بلور و شیشه

نمایندگی فروش نوری تازه در تهران

نمایندگی فروش بلور نوری تازه در تهران کجا می باشد؟ در مورد فروش بلور نوری تازه نکته ای جالب توجه این است که تنها برای خرید های عمده و ماشین خاوری به بالا باید به سراغ بنگ داران در تهران بروید اما اگر شما نیز نمی توانید خاوری سفارش بدهید می توانید با ما در بازرگانی حاضر ارتباط گرفته و نسبت به خرید های خرده خود با همان لیست قیمت کارخانه اقدام کنید.

کارخانه های تولید بلور و شیشه

کارخانه نوری تازه اصفهان

به این مورد توجه داشته باشید که کارخانه بلور نوری تازه در اصفهان نمی باشد و متاسفانه این موضوع به اشتباه در بین مردم رواج پیدا نموده است و برای خرید محصولات بلور نوری تازه به سراغ آن در اصفهان با قیمت مناسب تری می باشند.

کارخانه های تولید بلور و شیشه

شرکت شیشه کاوه اصفهان

ارزان قیمت ترین انواع ظروف بلور و شیشه و با تنوع بسیار بالا توسط کارخانه های که تحت امر گروه صنعتی شیشه کاوه می باشد تولید می شوند. کیفیت پایین تولیدات این شرکت سبب شده است تا قیمت نهایی آن برای خریداران کم باشد و در نهایت نیز این قیمت پایین در کنار تنوع بسیار بالا سبب شده است تا سهم بسیار زیادی را از بازار بلور ایرانی به خود اختصاص بدهد.

برای این کارخانه نیز اتفاقی مشابه با بلور نوری تازه می باشد و آن هم این است که آن را با نام کاوه اصفهان می نامند و بسیاری بر این امر مشتبه می شوند که کارخانه آن در اصفهان است لذا به این استان مراجعه می کنند تا خریدی با قیمت مناسب تر داشته باشند و در نهایت نیز ممکن است ضرر کند.

کارخانه های تولید بلور و شیشه

کارخانه بلور گمین

یکی دیگر از کارخانه های بلور در ایران که ظروفی را با قیمت های مختلف تولید می کند شرکت بلور گمین است. تولیدات این شرکت شاید برای بسیاری از خریداران نامی آشنا نداشته باشند ولی قطعا آنها را در بازار مشاهده نموده اند.

بهترین تولید کارخانه بلور گمین، لیوان های محک و منصور می باشد که ارزان ترین نوع خود در میان همه کارخانه های بلور سازی می باشند.

کارخانه های تولید بلور و شیشه

پخش عمده بلور و چینی اصفهان در بازار

اگر قصد دارید به حوزه خرید و فروش بلور و چینی وارد شوید اما هزینه خرید عمده را ندارید و یا اطلاعاتی در مورد نحوه خرید و فروش بلورجات ایرانی را در اختیار ندارید یا اینکه می خواهید برای هر بار خرید، انواع محصولات مختلف از کارخانه های بلور را در اختیار داشته باشید با ما ارتباط بگیرید تا شما را مشاوره داده و در نهایت یک خرید غیر حضوری آن هم در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه را همراه با عکس با سایر محصولات تولیدات کارخانه هایی چون …