جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / بلور کاوه / فروش عمده بلوریجات کاوه
فروش عمده بلوریجات کاوه

فروش عمده بلوریجات کاوه

فروش عمده بلوریجات کاوه بدون شک می توان انتخابی مطمین برای خریدارانی باشد که به دنبال بلور ارزان قیمت و مناسب برای حراجی ۵۰۰۰و ده هزار فروش می باشد.

البته شایان ذکر است که اشاره شود به غیر از تولیدات برند کاوه، شما خریداران عزیز نیز می توانید به محصولات شرکت های کمتر شناخته شده ای چون بلور گمین و زنگان و لرستان هم گوشه چشمی داشته باشید.

فروش عمده بلوریجات کاوه

فروش عمده بلوریجات کاوه با قیمت حراجی

 اما به نظر شما خریداران چرا بسیاری از دست فروشان یا حتی معازه دارانی که در زمینه حراجی فعالیت دارند به دمبال خرید فروش عمده بلوریجات کاوه می باشند؟ اولین و شاید مهم ترین علت این تقاضای بالا از ظروف بلور و شیشه کاوه این است که، تنوع بسیار بالایی دارا می باشد و همین امر نیز سبب شده است تا از استقبال خریداران برخوردار شود.

در کنار تنوع فوق العاده ای که ظروف برند کاوه دارا می باشند، دسترس تر بودن خرید ظروف این کارخانه نیز موردی دیگر می باشد که توانسته است تا خریداران به دنبال خرید تولیدات این شرکت باشند.

فروش عمده بلوریجات کاوه

ظروفی که در کارخانه های بلور و شیشه کاوه تولید و به بازار عرضه می شوند، دارای همه طیف های مورد نیاز مصرفی در اشپزخانه می باشد که می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • بانکه و جار
  • بطری
  • سرویس های یخچالی
  • لیوان و نیم لیوان
  • قندان و فنجان
  • پارچ
  • انواع ظروف غذا خوری
  • سرویس های متنوع پذیرایی
  • و…

اردو خوری های بلور کاوه

از جمله ظروفی و محصولاتی که در دست تولید کارخانه های کاوه تولید می شوند نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد که واقا تنوع خوبی نیز دارند، شیرینی خوری، میوه خوری، اجل خوری و اردور خوری هم چینین سایر ظروفی چون، قندان و بستی خوری ها، شکلات خوری نیز از پر طرفدارترین نوع اجناس حراجی می باشد.

کلیه محصولاتی که در فوق به ان اشاره کردیم و هم چنین سایر ظروف که در کارخانه تولیدئ می شوند در طرح ها و رنگ ها و هم چنین بسیته بندی های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند تا در قیمت نیز تاثیر مستقیم داشته باشند.

پر فروش ترین خانواده بلور کاوه

یکی از پر فروش ترین خانواده های کاوه، مدل ونیز می باشد. این مدل را تقریبا می توان گفت که کامل ترین نوع در این شرکت است و از همه ظروفی که در کارخانه به تولید می رسند در پای از ن وجود دارد و هم چنین این خانواده را می تاوه به عنوان موش ازمایشکاهی کاوه اشاره کرد چرا که هر مدل و رنگ جدیدی که بخواهد تولید شود در ابتدا برای روی خانواده ونیز بررسی شده و اگر جواب بدهد بر روی سایر محصولات نیز تست می شوند.

گروه اراد کریستال با توجه اینکه تواسنته است در عرضه و فروش بلوریجات ایرانی تجربه ای هر چند کوتاه را بدست اورد تلاش کرده است تا امکان خرید را برای خریداران در سرتاسر کشور با قیمت مناسب فراهم کند.

خرید بلور کاوه و نوری تازه

خرید برای مشتریان شهرستانی به گونه ای باید باشد که با توجه به اینکه دسترسی به بازار های عمده فروش بلور ندارند لذا قیمت مناسب در نظر گرفته شود تا بتوان خلا این دسوتان را بابت عدم رفت و امد به اصفهان و تهران را برطرف نمود.

کلیه محصولات تولید شده در شرکت بلور کاوه اعم از بخش یزد و ساوه را می توانید بصورت عمده و ماشین خاوری در اراد کریستال به ثبت برسانید اما در نظر داشته باشید که برای خرید خرده بار باید ابتدا موجودی انبار را دریافت کنید و سپس نسبت بع ارسال درخواست خود اقدام کنید.

هم چنین در نظر داشته باشید که به غیر از ظروف بلور کاوه در این مرکز نیز فروش محصولات بلور اصفهان و نوری تازه نیز انجام می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پخش عمده بلور کاوه

پخش عمده بلور کاوه از تبریز تا بوشهر

پخش عمده بلور کاوه از استان های واقع در غرب کشور گرفته مانند تبریز و …