شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت بلور نوری تازه ساکورا خرداد۱۴۰۲
قیمت بلور نوری تازه

قیمت بلور نوری تازه ساکورا خرداد۱۴۰۲

قیمت بلور نوری تازه که شامل برند های ساکورا گلس و این کریستال مدل های تیتانو، مدوزا، فانتوم و پارادیسو می باشند در خرداد ماه سال۱۴۰۲ در فایل های زیر قرار گرفته شده است.

شما خریداران عزیز یا پخش کنندگان در شهرستان ها یا هم چنین بازرگانی های محترم، چنانچه قصد دارید که با محصولات و قیمت بلور نوری تازه بیشتر اشنا شوید پیشنهاد می کنیم که دقایقی از وقت خود را به ما داده یا متن ها را بخوانید که اطلاعات شما کامل تر شود یا اینکه لیست قیمت ها را دانلود کرده و از همراهی با مجموعه اراد کریستال لذت ببرید.

قیمت بلور نوری تازه

لیست قیمت بلور نوری تازه ساکور خرداد۱۴۰۲

قیمت بلور نوری تازه در هفته اول خرداد ماه سال ۱۴۰۲نیز نسبت به ماه گذشته سال جاری هیچ گونه تغییری نداشته است و اکثر محصولات که در کارخانه تولید می شوند با قیمت های سال گذشته نیز به بازار عرضه می شوند.

چنانچه قصد دارید که اطاعات شما در زمینه نام محصولات و کالا ها و برند های تولید شده در شرکت بلور و شیشه نوری تازه تولید می شوند بیشتر شود با ما همراه باشید.

قیمت بلور نوری تازه

خانواده می جی و رزانا برند ساکورا

در سال۱۴۰۱ خانواده رزانا که الهام گرفته تقریبا از گل رز نیز می باشد در شرکت بلور نوری تازه تولید شده است و این خانواده یک سرویس پذیرایی بسیار زیبا می باشد که شامل ایتم های زیر است

  • فنجان
  • پیش دستی و پیاله
  • قندان
  • ست پذیرایی کاسه اجیل و نیم گود میوه خوری و قاب شیرینی خوری

لیست قیمت خانواده رزانا و خانواده می جی که یکی از قدیمی ترین و خوش فروش ترین تولیدات این شرکت نیز می باشد را از فایل زیر دانلود کنید.

لیست قیمت بلور نوری تازه خانواده می جی و رزانا خرداد ۱۴۰۲

قیمت بلور نوری تازه

خرید محصولات این کریستال inncrystal

در اوایل سال۱۴۰۱ شرکت بلور نوری تازه تصمیم گرفت که یک برند جدید اما با جنس کریستال را تولید و به بازار عرضه کند تا هم چون بلوریجات ایرانی که توانسته اند با شرکت بلور اصفهان، زنگان گلس و کاوه، کشور را از جنس خارجی بی نیاز کنند در زمینه کریستال نیز به این مهم دست پیدا کنند.

اکنون که شما این متن را می خوانید خرداد۱۴۰۲می باشد و برند این کریستال توانسته است خانواده های زیر را تولید و به بازار عرضه کنند.

  • تیتانو
  • پارادیسو
  • فانتوم
  • مدوزا

که لیست قیمت خانواده تیتانو و موجودی هفته اول خرداد ماه از سال جاری در زیر همین سطر قرار داده می شود.

لیست قیمت بلور نوری تازه خانواده تیتانو و ویلا خرداد ۱۴۰۲

قیمت بلور نوری تازه

خانواده مدوزا این کریستال مدونا بوگاتی ساکورا گلس

در اواخر سال ۱۴۰۱شمسی یک خانواده از جنس کریستال وارد چرخه تولید محصولات شرکت بلور و شیشه نوری تازه گردید به نام مدوزا medousa. این سرویس پذیرایی می باشد و هم چون خانواده رزانا که در بالا به ان اشاره کردیم دارای همان ایتم ها و شکلات خوری بدون پایه می باشد.

جهت سهولت اشنایی شما خریداران عزیر با این خانواده و هم جنین مدونا و بوگاتی تلاش کرده این تا کامل ترین لیست قیمت را در اختیار شما قرار بدهیم.

لیست قیمت بلور نوری تازه خانواده مدوزا مدونا بوگاتی خرداد ۱۴۰۲

لیست قیمت بلور نوری تازه خانواده تاکوامارین ولکانو و الینور خرداد ۱۴۰۲

قیمت بلور نوری تازه

قیمت فروش این کریستال  inn crystal

در دو تیتر بالا اندکی در مورد این برند و خانواده های ان توضیح داده شده است و دو خانواده تیتانو و مدوزا با قیم در اختیار شما قرار داده شده است اما ممکن در ماه های اینده محصول جدید به این سیستم اضافه شود یا اینکه قیمت ها دست خوش تغییر شوند.

لذا پیشنهاد مجموعه اراد کریستال به خریداران این است که، در شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی مجموعه اراد کریستال عضو باشند یا اینکه از طریق سایت با ما در ارتباط باشید تا به روز ترین و کامل ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار بدهیم

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه را همراه با عکس با سایر محصولات تولیدات کارخانه هایی چون …