جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / بلور اصفهان / نمایندگی بلور کاوه در اصفهان
نمایندگی بلور کاوه

نمایندگی بلور کاوه در اصفهان

نمایندگی بلور کاوه در اصفهان و تهران را باید از مراکز فروش عمده بلورجات ایرانی در بین انواع بازار های خرید و فروش این محصول در کشور به حساب آورد و شاهد این موضوع نیز تقاضا و عرضه بسیار بالای این برند می باشد.

در میان شرکت های تولیدکننده ظروف آشپزخانه آن هم از جنس بلور و شیشه، کارخانه بلور کاوه را باید بزرگترین و متنوع ترین تولیدی در کشور دانست که توانسته است نیاز بازار داخلی را به خوبی پاسخگو باشد و از واردات اجناس چینی جلوگیری کند.

نمایندگی بلور کاوه

پخش و فروش از نمایندگی بلور کاوه

بلور کاوه که در بین بلور های ایرانی به ظروف ارزان قیمت معروف می باشد از جمله محصولاتی است که در بازار بزرگ اصفهان که خود از بزرگترین مراکز خرید و فروش انواع لوازم خانگی می باشد یافت می شود.

یکی از مراکز تجاری مهم در امر خرید و فروش محصولات و تولیدات بلور کاوه، نمایندگی بلور کاوه در اصفهان می باشد و ما توانسته ایم این وظیفه را بر دوش کشیده تا مناسب ترین قیمت را در امر خرید غیر حضوری نیز برای خریداران فراهم کنیم.

البته باید اطلاع داشته باشید که محصولات شرکت بلور کاوه در اصفهان به تولید نمی رسند و نباید تولیدات شرکت بلور و شیشه اصفهان را که باکیفیت ترین بلور ایرانی می باشد را با ظروف بلور کاوه به اشتباه گرفته بشود.

نمایندگی بلور کاوه

نمایندگی اینترنتی شرکت بلور شیشه کاوه

امروزه مراجعه به نمایندگی بلور کاوه یکی از انواع روش های خریداری محصولات و تولیدات این شرکت بزرگ می باشد که می توان به دو نمایندگی سنتی و مدرن اشاره کنیم.

استفاده از اینترنت، آسان بودن و کمتر بودن هزینه هایی که دارا می باشد در مقایسه با روش های سنتی در امر خرید ظروف بلور ایرانی، سبب شده است تا خریداران و بخصوص افراد ساکن در شهرستان ها روز به روز از بیشتر فروشگاه های آنلاین بیشتر استفاده کنند.

بازرگانی حاضر نیز در امر معرفی و فروش بلورجات ایرانی بخصوص بلور های کاوه و اصفهان و نوری تازه بصورت اینترنتی اما در حجم عمده و حتی صادراتی مشغول به فعالیت می باشد و اگر می خواهید با قیمت درب کارخانه سفارش داشته باشید با ما در تماس باشید.

نمایندگی بلور کاوه

خرید محصولات بلور کاوه برای جهیزیه

در بین انواع مختلف از ظرف هایی که امروزه برای پذیرایی و مهمانی از آن استفاده می شود می توان به ظروف بلوری و سپس کریستال ها اشاره کنیم. البته این محصولات نیز با توجه به قیمت مناسب و متنوع بودن در طرح ها و کیفیت های گوناگون، برای جهیزیه نیز طرفداران مخصوص به خود را دارا می باشد.

از جمله ظروف بلوری که می توان در جهیزیه ها از آن استفاده نمود موارد زیر برای نمونه می باشند.

  • لیوان، فنجان و سرویس های چای خوری
  • قندان و شکلات خوری
  • ظروف شیرینی، میوه و آجیل خوری
  • ظروف دکوراتیو و تزیینی
نمایندگی بلور کاوه

کارخانه های تولید ظروف بلور با برند کاوه

شاید بسیاری از خریداران بخصوص افراد تازه کار، بر این تفکر باشند که کارخانه بلور کاوه، یک شرکت در امر تولید ظروف بلوری دارا می باشد که این بسیار اشتباه است. گروه صنعتی شیشه کاوه در راس و هرم تولید انواع ظروف بلوری قرار داشته و با تاسیس ۵کارخانه توانسته است نه تنها نیاز بازار را تامین کند بلکه صادرات بسیار زیادی به بیش از ۶۵کشور جهان را داشته باشد.

  • شرکت شیشه مظروف یزد
  • شرکت بلور کاوه
  • توصعه بلور کاوه
  • بلور شیشه
  • بلور و شیشه تابان
نمایندگی بلور کاوه

صادرات بلور شیشه کاوه به اقصی نقاط جهان

بر اساس امار های کمرگ شاهد این موضوع هستیم که، بزرگترین تولیدکننده ظروف بلوری ارزان قیمت نه تنها در ایران بسیار موفق عمل نموده است و باعث شده تا نیاز کشور از اجناس چینی بی نیاز گردد بلکه در امر صادرات نیز بسیار موفق بوده است و توانسته تا محصولات خود را به همه قاره های جهان صادر کنند.

قوری چینی ایرانی نیز از محصولاتی است که می تواند ارزآوری خوبی داشته باشد.

از جمله عوامل موفقیت شرکت بلور کاوه در امر صادرات می توان موارد زیر را در نظر گرفت.

  • قیمت بسیار پایین
  • تنوع محصولات بسیار بالا
  • اولین تولیدکننده گیلاس در خاورمیانه
  • بسته بندی های متنوع فله و کادویی و شیرینگ و…
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه را همراه با عکس با سایر محصولات تولیدات کارخانه هایی چون …