پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / بلور اصفهان / نمایندگی فروش بلور و شیشه اصفهان در تهران
نمایندگی فروش بلور

نمایندگی فروش بلور و شیشه اصفهان در تهران

نمایندگی فروش بلور و شیشه اصفهان که به صورت دفتری و اینترنتی فعالیت می کنند، نیاز خریداران انواع ظروف بلور و شیشه را در سطح کشور پوشش می دهد.

نمایندگی های دفتری شرکت بلور و شیشه اصفهان در کلان شهرها همچون تهران، اصفهان، مشهد و در کنار این دفاتر فروش، فروشگاه اینترنتی ۱۰۰ کریستال، انواع محصولات بلور و شیشه اصفهان را به بازار بلور تمام کشور عرضه می کنند.

نمایندگی فروش بلور

بهترین مرکز خرید و نمایندگی فروش بلور و شیشه کدام است؟

انواع ظروف بلور موجود در بازار تهران

در بازار تهران مانند بازار بلور شوش انواع مختلف از ظروف بلور و شیشه با قیمت های متفاوت به خرید و فروش می رسند که در ادامه به شرح برخی از آنها می پردازیم.

  • ایرانی
    ظروف بلوری که در بازار بلور و شیشه ایران عرضه و به خرید و فروش می رسد از کارخانجات مختلفی مانند بلور و شیشه اصفهان، کاوه، ساوه و لرستان با طرح ها و کیفیت های مختلفی راهی بازار می شوند.
  • خارجی
    محصولات بلور و شیشه موجود در بازار بلور ایران از کشور های همچون ترکیه( پاشا باغچه) ایتالیا، فرانسه ابتدا به بازار تهران وارد شده و سپس به سراسر کشور توزیع می شوند.

در سال های اخیر واردات انواع ظروف بلور و شیشه خارجی به دلیل استقبال زیاد با افزایش روبرو بوده است و این در حالی است کیفیت اجناس بلور داخل کشور در حدی است که حتی توانسته است بازار بلور بسیاری از کشور های اروپایی را کسب کند.

نمایندگی فروش بلور

قیمت فروش ظروف بلور در بازار تهران

برای مشخص شدن قیمت، اولین موضوع تاثیر گذار در آن میزان خرید شما می باشد که خرید عمدتا به دو صورت خرید عمده و خرید خرده می باشد.

  • خرید بلور عمده
    خرید محصولات بلور اصفهان یا حتی دیگر کارخانجات تولید کننده بلور به صورت عمده، باعث می شود تا قیمت خرید مناسب تمام شود. پس هر چه میزان خرید به صورت کارتن بیشتر باشد قیمت نیز پایین تر است.
  • خرید بلور خرده
    خرید ظروف بلور به صورت خرد، قیمت بیشتری در مقایسه با خرید عمده خواهد داشت. اما اگر باز هم بتوانید خرید اجناس بلور خود را به صورت خرده از یک بازرگانی دست اول تهیه کنید در قیمت خرید نیز می توانید صرفه جویی کنید.

نمایندگی فروش بلور

فروش عمده و خرده بلور و شیشه اصفهان

محصولات بلور و شیشه اصفهان به صورت عمده و خرده با قیمت درب کارخانه در این مرکز انجام می شود. لیست قیمت را دریافت و با دیگر مراکز مقایسه کنید.

انواع نمایندگی فروش بلور و شیشه اصفهان

برای پاسخ به این سوال ابتدا ببینید که قصد دارید به کدام روش خرید کنید و به کدام روش می توانید اعتماد کنید.

  • حقیقی( دفتری)
    نمایندگی فروش بلور و شیشه اصفهان در بازار سنتی یا همان خرید و فروش حضوری، بسیار زیاد است و با توجه به خرید حضوری، خرید از این مراکز قابل اعتماد تر می باشد. دفاتر نمایندگی در شهرهای بزرگی چون تهران، اصفهان، مشهد حضور دارند.
  • اینترنتی
    وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی امروزه می توانند انواع مختلف از بلور و شیشه ایرانی و خارجی را به راحتی در اختیار دیدگان خریداران قرار بدهند و بدون هدر رفتن زمان و هزینه یک خرید سریع آن هم با قیمت مناسب داشت.

نمایندگی فروش بلور

بهترین مرکز فروش بلور و شیشه

اگر خرید به صورت اینترنتی را با ریسک می دانید پس تنها راه خرید شما یک خرید حضوری از بازارهای سنتی و شلوغ می باشد اما اگر زمان ندارید تا در بازار های سنتی وقت بگذارید تا نمایندگی رسمی شرکت را پیدا کنید پیشنهاد ما خرید اینترنتی است.

با توجه به وجود فروشگاه ها و بازرگانی های بسیاری که در اینترنت در زمینه فروش بلور و شیشه فعالیت دارند زمان خرید از این وب سایت ها به نکات زیر توجه کنید.

  1. فروش انواع محصولات بلور با قیمت روز
  2. حضور در فضای حقیقی و داشتن آدرس
  3. دارا بودن فروش حضوری و غیر حضوری
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت محصولات بلور اصفهان

خرید سرویس پذیرایی بلور اصفهان و نوری تازه

خرید سرویس پذیرایی بلور و کریستال امروزه بسیار زیاد انجام می شود چرا که داشتن یک سرویس هم خانواده می تواند زیبایی خاصی و جلوه ای زیبا به مهمانی شما بدهد. بهترین نوع سرویس پذیرایی توسط کارخانه بلور اصفهان و نوری تازه تولید می شوند.