شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / محصولات شیشه بلور کاوه
محصولات شیشه بلور کاوه

محصولات شیشه بلور کاوه

محصولات شیشه بلور کاوه در بازار بلوریجات ایرانی به شدت مورد تقاضا می باشد که برای خرید عمده با مجموعه اراد کریستال در ارتباط باشید.

اگر به دنبال خرید محصولات شیشه بلور کاوه می باشید و دوست دارید که مناسب ترین قیمت خرید از بازار های سنتی را در دست داشته باشید یا حتی تمایل دارید که اطلاعات بیشتری نیز از این برند بدست اورید که چرا در مقایسه با تولیدات سایر کارخانه های بلور سازی در ایران از استقبال بیشتری برخوردار می باشد می توانید این متن را همراهی کنید.

 محصولات شیشه بلور کاوه

لیست قیمت محصولات شیشه بلور کاوه

قیمت محصولات شیشه بلور کاوه را در کشور ما به ارزان ترین نوع این جنس در این صنف تبدیل نموده است و باعث شده تا خریداران بسیاری اعم از پخش کنندگان عمده، مغازه داران و بنگ داران یا حتی دست فروشان بازار های روز فروش و ماشین های طرح رایگان در حال فروش تولیات این شرکت باشند

اما باید در نظر داشته باشید که تنها قیمت ظروف بلور کاوه در امر خرید و فروش و استقبال در این حجم خلاصه نمی شود چرا که بهتر است از دید دیگری به این موضوع نگاه کرده تا بتوانیم سخنی بهتر داشته باشیم.

 محصولات شیشه بلور کاوه

خرید ظروف بلور کاوه

در کنار قیمت محصولات برند بلور کاوه بدون شک تنوع تولیدات این شرکت نیز در فروش بالای ان تاثیر گذار می باشد از چرا که در این گروه صنعتی تقریبا هر انچه که از ظروف بلور برای سرو نوشیدنی یا خوزدن غذا یا پذیرایی نیاز باشد تولید و به بازار عرضه می شوند.

تنوع تولیدات بسیار بالایی که کارخانه های بلور شیشه کاوه دارا می باشد به گونه ای است که تواسنته است نه تنها بازار داخلی را از جنس های چینی بی نیاز کند بلکه بازار های بسیار خوبی نیز در کشور های همسایه بدست اورده است.

لازم به ذکر است که در مورد کیفیت محصولات شرکت بلور کاوه نیز اطلاعاتی داده شود مانند این مورد که قیمت خرید شما بابت تولیدات بلور کاوه متناسب باکیفیت ان می باشد و لذا نباید انتظار جنس درجه یک ان هم با قیمت خرید این کالا را داشته باشیدو لذا در یک جمع بندی کلی می توان تولیدات این برند را در درجه ۲قرار داد.

 محصولات شیشه بلور کاوه

بلور کاوه صورتی سبز ابی انتیک

از جمله دلایل دیگر موفقیت کارخانه بلور شیشه کاوه در بازار بلور، این است که توانست درسال

۱۴۰۰ظروف بلوری رنگی را تولید و به بازار عرضه کند. محصولاتی که در کشور ما تنها برای اولین بار و ان هم در حجم بالا توسط این برند انجام گرفته شد و توانست هم فروش خوبی داشته باشد که رنگ صورتی ان از بازار بسیار خوبی در عراق برخوردارد شد ولی متاسفانه رنگ سبز نتوانست از فروش بالایی برخوردار شود.

  • ابی
  • صورتی
  • انتیک
  • سبز
 محصولات شیشه بلور کاوه

کانال تلگرامی و پیج بلور کاوه

حال شاید شما با توجه به لاعاتی که تا نون کسب کرده باشید به این امر رسیده اید که اگر بخواهید در زمینه ظروف بلوری ارزان قیمت و حراجی مغازه ای دایر کنید یا حتی این گونه اجناسی را به مغاه خود اضافه کنید، محصولات بلور کاوه بهترین گزینه می باشند اما دوست دارید که بتوانید نمونه تولیدات این رند را مشاهده کنید.

در مرحله اول شاید فکر کنید که باید به بازار های قدیمی بروید و تک تک مغازه را بگردید شاید بتوانید یش از نیمی از تولیدات را مشاهده کنید اما ما برای شما یک فکر بهتر داریم که هیچ هزینه ای نیز ندارد و حتی وقت شما را نیز به هدر نخواهد داد مسیری که در ان همیشه به روز خواهید بود ان هم عضویت در کانال تلگرامی بلور کاوه و یا پیچ ان در ایستاگرام هست.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بلور نوری تازه

قیمت بلور نوری تازه ساکورا خرداد۱۴۰۲

قیمت بلور نوری تازه که شامل برند های ساکورا گلس و این کریستال مدل های …