جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / بلور / شرکت شیشه بلور لرستان نومینا
شرکت شیشه بلور لرستان

شرکت شیشه بلور لرستان نومینا

شرکت شیشه بلور لرستان مستقر در استان لرستان شهرستان الیگودرز است. گروه معتبر و به نام نومینا یکی از برترین و بزرگترین گروه های تولید کننده محصولات بلور شیشه در ایران است که به واسطه تولید محصولات شکیل، بسیار با کیفیت و مرغوب در زمره تولید کننده های محصولات بلور ارزان قیمت نیز قرار گرفته است.

شرکت شیشه بلور لرستان که از دهه۷۰ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز و محصولات خود را به بازار های داخلی و مصرف کننده های  داخلی عرضه کرده است در گذر سال ها و با همکاری نیروی ها متخصص و متبحر در حوزه تحقیق و توسعه بازار به نیاز سنجی های گسترده و دقیق پرداخته اند و در نهایت با توجه به نیازهای بازار اقدام به طراحی، تولید و ارائه محصولات کاربردی تر و با تمرکز بر اولویت قیمت های مقرون به صرفه تر و ارزان تر کرد و این محصولات را برند بلور شیشه لرستان به بازار معرفی کرد.

شرکت شیشه بلور لرستان

قیمت خرید محصولات شرکت شیشه بلور لرستان

لازم به ذکر است برخورداری از کیفیت قابل قبول و مطابق با استانداردهای روز دنیا همیشه سر لوحه سیاست های گروه تولیدی بلور لرستان بوده، هست و خواهد بود و تمرکز بر هدف کاهش قیمت های تمام شده منجر به کاهش کیفیت محصولاتی همچون نخواهد شد و گروه تولیدی محصولات بلور شیشه لرستان با به روز رسانی دوره ای تجهیزات و دستگاه های کارخانه ها و خطوط تولید خود در راستای افزایش کیفیت محصولات خود تلاش کرده است.

شرکت شیشه بلور لرستان

پخش و فروش کارخانه بلور لرستان

کارخانجات تولیدی محصولات بلور شیشه لرستان با تولید انبوه ظروف بلور و صادرات قابل توجه این محصولات به یکی از فعال ترین تولید کننده های داخلی تبدیل شده است. این گروه تولیدی روزانه بالغ بر ۴۰ تن ظروف شیشه ای تولید می کند و در بر اساس آخرین آمار سالانه چند هزار تن از این محصولات را به خارج از مرزهای کشور صادر می کند و از این طریق به شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد کشور کمک می کند.

شرکت شیشه بلور لرستان

محصولات تولیدی شرکت بلور شیشه لرستان

محصولات تولیدی شرکت بلور لرستان محصولاتی کاملا کاربردی و مورد نیاز برای مصارف روزانه می باشند. پر فروش ترین محصولات این کارخانه عبارتند از:

  • ظروف غذا خوری از قبیل بشقاب تخت کریستال، بشقاب گود کریستال، دیس بزرگ ساده، دیس متوسط ساده، دیس کوچک ساده
  • انواع کاسه شامل کاسه خورش خوری، کاسه ۲۰، کاسه کوچک برک، تابه ۰۰۲ درنا،
  • انواع ظروف پذیرایی اعم از اردو خوری پرل، اردوخوری خزر ساده بدون پایه،  اردو خوری خزر مشبک بدون پایه
  • و در نهایت انواع نیم لیوان های هانتر و لیوان های دسته دار منصور و محک و صوفیا و الاله و تینا.
شرکت شیشه بلور لرستان

کانال تلگرامی معرفی تولیدات کارخانه بلور لرستان نومینا

از مهم ترین تسهیلاتی که گروه تولیدی محصولات بلور شیشه لرستان برای مشتریان خود در نظر گرفته است امکان خرید اینترنتی از طریق سایت و کانال تلگرامی کارخانه بلور لرستان است.

AradCrystal

کانال تلگرامی معرفی تولیدات کارخانه بلور لرستان نومینا

 این گروه تولیدی تلاش کرده از طریق ارائه لیست محصولات بلور شیشه لرستان به انضمام تصاویر با کیفیت و اطلاعات مورد نیاز اعم از سایز محصول، وزن محصول و رنگ بندی محصول و لیست قیمت خرید محصولات از درب کارخانه  شرایط انتخاب، تصمیم گیری و در نهایت خرید را برای کلیه مشتریان اعم از مشتریان کلی و جزئی تسهیل نماید و از این طریق کمک کند تا مشتریان با صرف کمترین زمان، هزینه و انرژی خریدی هوشمندانه، مقرون به صرفه و در نهایت رضایت بخش داشته باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه را همراه با عکس با سایر محصولات تولیدات کارخانه هایی چون …