چهارشنبه , اردیبهشت ۱۹ ۱۴۰۳
خانه / بلور / لیست قیمت بلور کاوه
لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه همراه با عکس و سایر مشخصات می توانید از مرکز فروش عمده تولیدات این کارخانه یا ارتباط با واحد مدیریت اراد کریستال بدست اورید.

به روز ترین لیست قیمت بلور کاوه را ایا می توان به روش های سنتی و به اسانی بدست اورید؟ قطع به یقین خیر چرا که راه بسیار سختی را باید پیشت سر بگذارید.

لیست قیمت بلور کاوه

به روز ترین لیست قیمت بلور کاوه

ما در آراد کریستال با به روز رسانی سیستم فروش خود باعث شده ایم تا خریداران شهرستانی بیشترین لذت خرید را از بابت خرید های غیر حضوری بدست اورند و بیشترین استفاده را از امکاناتی که ما برای انها فراهم کرده ایم داشته باشند.

یکی از این موارد، این می باشد که امکان دریافت لیست قیمت بلور کاوه را به صورت تصویری دارا هستید و برای دریافت این امتیاز نیازی نیست تا از شهر و محل سکونت خود خارج شوید.

لیست قیمت بلور کاوه

شیشه مظروف یزد صادر کننده موفق بلور ایرانی

همه کارخانه هایی که در ایران در زمینه تولید ظروف بلور فعالیت دارند در امر صادرات هیچگونه مشکلی ندارند و می توانند هر سال نیز جایزه بهترین صادر کننده را دریافت کنند چرا که رقیبی ندارند تا در مقابل این دوستان قد علم کند و بخواهند این اقایان را به چالش بکشانند.

اما بدون شک کارخانه ای که در شهرستانی واقع شده است و سالیانه نیز صادرات بالایی به اقصی نقاط دنیا دارد، همین شیشه مظروف یزد است.

لیست قیمت بلور کاوه

شرکت توسعه بلور کاوه

صادرات توسعه بلور کاوه به کشور هایی که از همان ها باید خریداری می شد نشان از پیشرفت علم و تکنولوژی در کشور را نشان می دهد و این اتفاق برای اولین بار در ایران توسط توسعه بلور کاوه رقم خود.

این شرکت تاکنون اولین و تنها تولید کننده ظروف بلوری نارک در کشور می باشد و هم اکنون که تواسنته است محصولات مرغوب این نوع از ظروف بلور را تولید کند شاهد هستیم که به کشور هایی چون ترکیه، عراق و ارمنستان نیز در حال ارسال کالا و ارزاوری برای کشور هستند.

چنانچه قصد دارید با انواع گیلاس ها اشنا بشوید کافی است تا فایل زیر را دانلود کنید.

لیست قیمت بلور کاوه

فروش محصولات بلور کاوه

شاید با گفتن این متن فروش محصولات بلور کاوه یک ایهام و ابهام نیز برای خود ما نیز درست بشود و ان هم اینکه، منظور ایا همه محصولات برند کاوه می باشد یا فقط تولیداتی که در این انیار انجام می شود چرا که یکی از واحد های تولید در شهرک صنعتی ساوه نام بلور کاوه بر ان قرار داده شده است. پس بهتر است تا جهت اشنا شدن با محصولات واحد بلور کاوه لیست قیمت مصور زیر را دانلود کنید.

لیست قیمت بلور کاوه

کارخانه بلور شیشه ساوه

در کنار واحد بلور کاوه، قسمتی دیگر از این کارخانه با انبار بلور شیشه نامگذاری شده است. انباری که بزرگترین و پیچیده ترین دستگاه های تولید ظرو ف بلور در ایران در ان قرار دارد و محصولاتی که بیشتر مربوط به پذیرایی می باشد در ان تولید می شوند.

از نظر قیمت تولیدات این واحد به نسبت سایر واحد ها اندکی بیشتر می باشد که جهت دریافت قیمت ها می توانید فایل زیر را از سایت برداشته و در فرصت مناسب نسبت به مشاهده محصولات اقدام کنید.

لیست قیمت بلور کاوه

خرید ظروف بلور و شیشه تابان

شاید اسم بلور و شیشه تابان و بلور شیشه باعث شود تا خریداران گمان کنند که این دو کارخانه یکی می باشند و این درحالی است که این تفکر اندکی کوتاه اشتباه است. ادرس هر دو کارخانه در شهرک صنعتی ساوه قرار دارند ولی محصولاتی به شدت متفاوت تولید و به بازار عرضه می کنند که شامل موارد زیر است.

  • بانکه
  • بطری
  • جار
  • تایه
  • کاسه یخچالی
  • و…
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بلور نوری تازه

قیمت بلور نوری تازه ساکورا خرداد۱۴۰۲

قیمت بلور نوری تازه که شامل برند های ساکورا گلس و این کریستال مدل های …