جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / بلور / خرید سرویس پذیرایی بلور اصفهان و نوری تازه
قیمت محصولات بلور اصفهان
خانواده لادن

خرید سرویس پذیرایی بلور اصفهان و نوری تازه

خرید سرویس پذیرایی بلور و کریستال امروزه بسیار زیاد انجام می شود چرا که داشتن یک سرویس هم خانواده می تواند زیبایی خاصی و جلوه ای زیبا به مهمانی شما بدهد. بهترین نوع سرویس پذیرایی توسط کارخانه بلور اصفهان و نوری تازه تولید می شوند.

در مورد خرید سرویس پذیرایی بلور باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید مانند طرح ظرف، قیمت، پایه دار بودن یا نبودن آن، کیفیت کار و در نهایت تعداد ظروف قرار گرفته در یک سرویس می باشد.

خرید سرویس پذیرایی بلور
کاسه نیم گود پایه دار مانیسا

خرید سرویس پذیرایی بلور و شیشه ایرانی

بازرگانی حاضر نیز با توجه به اینکه می تواند بزرگترین تامین کننده انواع سرویس بلور و شیشه ایرانی تولید کارخانه های بلور اصفهان و بلور نوری تازه از جمله باشد این امر را فراهم آورده است تا هر خریداری بتواند بصورت اینترنتی و در هر کجای کشور که حضور داشته باشد خرید سرویس پذیرایی بلور را بدون حضور خود خریداری کنند.

  • سرویس بلور بوگاتی نوری تازه
  • سرویس بلور اپیوم نوری تازه
  • سرویس تویو پایه دار
  • سرویس تویو بدون پایه
  • سرویس مانیسا بلور اصفهان
  • سرویس فلورانس بلور شیشه اصفهان
  • سرویس یاقوت شیشه بلور اصفهان
  • سرویس ۳۷پارچه ونیز بلور کاوه
خرید سرویس پذیرایی بلور
کاسه نیم گود بدون پایه مانیسا

فروش انواع سرویس بلور شامپاینی بوگاتی و مانیسا اصفهان

اگر قصد دارید تنوعی در محصولات ظروف بلور خود قرار بدهید می توانید به خرید ظروف بلور شامپاینی و بخصوص سرویس بلوری آن اقدام کنید. بسیاری از ظروفی را نمی توان به صورت سرویس خریداری کرد اصولا بیشتر به صورت کارتنی به فروش می رسند اما اگر ظروف شامپاینی را خریداری کنید می توانید هم تنوعی جدید در ظروف خود داده باشید هم اینکه سرویس یک محصول را خریداری کرده باشید.

خرید سرویس پذیرایی بلور
کاسه ۱۳ آجیل خوری مانیسا

خرید بلور شامپاینی فلورانس یاقوت کارخانه شیشه اصفهان

در هنگام خرید ظروف بلوری شامپاینی یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید که پایه ظروف می باشد. با توجه به اینکه پایه این ظروف نقش نگهدارنده آن ظروف را دارا می باشد و در نمای اصلی ظروف نیز نمایان است لذا این قسمت باید از کیفیت آبکاری بسیار بالایی برخوردار باشد.

اگر پایه ها به صورتی سنتی آبکاری شده باشند ضعیف ترین نمونه آبکاری است . این پایه بعد از گذشت مدت زمان نه طولانی، به صورت کدری در می آید و دچار خوردگی می شود. بروز ترین نوع آبکاری، استفاده از تکنیک PVDمی باشد.

خرید سرویس پذیرایی بلور
کاسه ۱۰ ماست خوری مانیسا

روش PVD شامپاینی کردن ظروف بلور چه صورت است

ابتدا باید سطح ظروف فلزی را کاملا شستشو داده تا عاری از انواع کثیفی شود. قرار دادن این پایه ها در شرایط خلا داده می شود تا این ظروف دارای بار الکتریکی منفی شوند. وظیفه بار دار کردن این ظروف توسط گاز های یونیزه شده انجام می شود.

بعد از اینکه ظروف دارای بار الکتریکی شدند، از قوس الکتریکی استفاده می کنند و فلز تیتانیوم را به صورت بخار تبدیل کرده تا بخار ایجاد شده دارای بار الکتریکی مثبت بشود و در نهایت نیز این بار مثبت به سمت بار های الکتریکی منفی جذب شده و بر روی پایه ها قرار می گیرد.

خرید سرویس پذیرایی بلور
کاسه بزرگ بدون پایه مانیسا

چرا استفاده از روش PVD بهترین روش برای آبکاری می باشد

  • سخت بودن تیتانیوم در مقابل فولاد
    خواص فیزیکی تیتانیوم از نظر سختی و مقاومت در برابر عوامل فیزیکی تقریبا ۳برابر فولاد نی باشد و به راحتی دچار خوردگی نمی شود.
  • خاصیت تیتانیوم برای رنگ دهی
    فلز تیتانیوم با توجه به اینکه در برابر فشار و حرارت قابلیت رنگ دهی بسیار زیبایی دارد می تواند رنگ نهایی پایه را بسیار زیباتر کند.
خرید سرویس پذیرایی بلور
کاسه بزرگ پایه دار مانیسا

مزیت هایی که روش PVD دارا می باشد شامل موارد زیر است

  • مقاوم بودن در برابر ضربه و خط و خش
  • عدم ریختگی و خوردگی در برابر نور خورشید و سایر عوامل محیط زیست
  • تنوع بالایی در انواع رنگ ها
  • آنتی باکتریال بوده و هیچ گونه رشد میکروبی بر روی آن نخواهد داشت.
  • ارگانیک بوده و ضرری برای محیط زیست ندارد.
خرید سرویس پذیرایی بلور
قاب پایه دار مانیسا

پخش بلور ایرانی با قیمت درب کارخانه

چرا امروزه کارخانه های بلور سازی تلاش می کنند تا در هر ماه، یک محصول جدید را وارد خطوط تولید خود کنند و همان محصولات قبلی را با کیفیت بهتری تولید نمی کنند؟ ظروف بلور کاربرد های مختلفی دارند و همچنین با توجه به اینکه در مقایسه با سایر ظروف آشپزخانه از کاربرد بیشتری برخوردار می باشد لذا باید تنوع بالایی از جهات مختلفی مانند طراحی در تولید و کیفیت داشته باشند.

یکی از مواردی که در خرید ظروف بلوری به آن توجه می شود این است که بسیاری از خانم های خانه دار، سعی می کنند تا به صورت سرویس و از یک خانواده خرید داشته باشند تا بتوانند در زمان های گوناگونی از آنها استفاده کنند.

  • مصارف روزانه
  • مهمانی های رسمی
  • میزبانی از خانواده و دوستان
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه را همراه با عکس با سایر محصولات تولیدات کارخانه هایی چون …