شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور کاوه / فروش بلور کاوه و نوری تازه
فروش بلور کاوه

فروش بلور کاوه و نوری تازه

فروش بلور کاوه اصفهان و نوری تازه که برند ترین و شناخته شده ترین مارک های تولید ظروف بلور در کشور می باشند توسط مجموعه اراد کریستال و با قیمت درب کارخانه انجام می شود.

چنانچه قصد خرید و فروش بلور کاوه را دارید و می خواهید بدون خرج کردن هیچ هزینه ای بهترین نمایندگی فروش ان در اصفهان را پیدا کنید کافی است تا با ما در اراد کریستال در ارتباط باشید.

فروش بلور کاوه

نمایندگی فروش بلور کاوه در کرج

استان کرج در طی چند سال گذشته، رشد بسیار زیادی از نظر جمعیتی داشته است و  بخصوص اینکه بسیاری از مردم تهران به این استان مراجعه نموده اند و در ان در حال زندگی کردن هستند و از سویی دیگر نیز با توجه به اینکه، هزینه هایی انبار و اجاره مغازه به نسبت تهران ارزان تر می باشد لذا، شاهد هستیم که مراکز پخش بیشتری به غیر از بازار شوش و صالح اباد تهران دارا می باشد.

اراد کریستال مرکز پخش بزرگی در کشور است که با تمام نمایندگی های هر استان دارای نمایندگی در ارتباط می باشد و می تواند که زمینه ساز، خرید خریداران با قیمت های بسیار عالی بشود.

فروش بلور کاوه

فروش عمده محصولات بلور شیشه کاوه

قوری چینی تک در شرکت بلور و شیشه کاوه از جمله متنوع ترین اقلامی هستند که در بازار های بلور فروشان به خرید و فروش می رسند و تقریبا می توان گفت که در هر منزلی تولیدات این شرکت وجود دارند.

فروش عمده محصولات بلور کاوه صرفا به خاطر ارزان بودن قیمت های این محصولات نمی باشد بلکه به روز بودن تولیدان این شرکت که یکی از انها، انواه گیلاس ها یا لیوان های پایه دار می باشد هستند.

فروش بلور کاوه

کانال تلگرامی شیشه بلور کاوه

به چه کالایی بلور می گویند؟ ایا استفاده از طروف بلوری در مقایسه با سایر ظروف، فایده ای دارد یا خیر؟ بلور یک شیشه با سرب زیر ۲۴درصد می باشد و برای تولید این ظروف، نیاز به دمایی بین ۳۰۰تا ۴۰۰درجه سانتی گراد می باشد و هر چقدر میزان مدت زمان ان در هنگام تولید در کوره بیشتر باشد، کیفیت ان کالا نیز بیشتر می شود.

محصولات بلور کاوه به نسبت سایر بلوریجات ایرانی مانند بلور نوری تازه و اصفهان، کیفیت کمتری دارد و بیشتر تمرکز این شرکت، به دنبال برطرف کردن نیاز های بازار داخلی و جلوگیری از واردات محصولاتی هستند که قابلیت تولید ان در کشور خودمان وجود دارد.

KAVEHGLASSIND@ لینک کانال تلگرامی بلور کاوه

چنانچه قصد دارید که سایر اطلاعاتی مجصولات بلور کاوه بدست اورید یا نمونه کار های شرکت بلور کاوه را همراه با قیمت هر محصول نگاهی داشته باشید کافی است تا در کانال تلگرامی زیر که در زمینه فروش و قیمت گذاری کاوه مشغول به فعالیت است عضو شوید.

فروش بلور کاوه

قیمت عمده فروشی محصولات بلور کاوه

از جمله امتیاز های بزرگی که شرکت بلور کاوه در زمینه کسب مشتری در بازار بلور فروشان  به خود اختصاص داده است، این استا که توانسته است با بالا بردن تولیدات خود، به طیف وسیعی از مشتریان بتواند پسخگو باشد و هم چنین طروف بلور را در بازار لوازم خانگی داغ و دارای مشتری نگه بدارد.

مراکز بسیاری زیادی در سطح کشور  وجود دارند که، با خرید عمده از کارخانه ان را به دست خریداران خرده در سطح کشور می رساند و این وجود مراکز پخش در برخی از مواقع سبب می شود تا، قیمت ها به نسبت بازار های بلور فروشان شوش تهران یا صالح اباد بسیار عالی تر باشد.

فروش بلور کاوه

صادرات بلور کاوه به پاکستان

با توجه به وسیع بودن محصولات بلور کاوه، واحد های فراوانی اعم از بازرگانی و فروشگاه ها در زمینه فروش تولیدان ایت شرکت مشغول به فعالیت هستند و لذا شاهد این هستیم که صادرات این ظروف به سرتاسر کشور ایران و کشور های همسایه و بخصوص پاکستان و افغانستان هستیم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه را همراه با عکس با سایر محصولات تولیدات کارخانه هایی چون …