جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور / بلور و کریستال ایرانی ارزان قیمت
بلور و کریستال ایرانی

بلور و کریستال ایرانی ارزان قیمت

بلور و کریستال ایرانی امروزه یکی از باکیفیت ترین نمونه کارهای تولیدی در جهان می باشد بخصوص در زمینه کریستال که در خاورمیانه بدون رقیب می باشیم. این توانایی در تولید انواع مختلف ظروف بلوری و کریستال سبب شده است تا در برخی از مواقع شاهد کلاهبرداری هایی باشیم.

کلاهبرداری هایی که حتی با خرید حضوری نیز ممکن است اگر خریدار اطلاعات لازم و کافی را نداشته باشد دچار آن شود و نمونه های ایرانی را به عنوان کار های اروپایی به آنها با هزینه هایی بسیار بالاتر به فروش برسانند.

بلور و کریستال ایرانی

خرید بلور و کریستال ایرانی

اگر قصد خرید بلور و کریستال ایرانی را دارید و می خواهید جهت توسعه محصولات داخلی از انها به عنوان سرویس های پذیرایی و دکوراسیون منزل خود استفاده کنید به شما یاد آوری می کنم که از بابت ظروف کریستالی خریدی قابل اطمینان خواهید داشت چرا که کیفیت کارهای کریستال ایران بسیار بالا می باشد.

اما قبل از خرید ظروف بلور و شیشه ای حتما با کارخانه های بلور سازی در ایران آشنا باشید و اطلاعات لازم در مورد محصولات هر شرکت را بدست آورید تا بتوانید مناسب ترین ظروف بلوری را خریداری کنید.

بلور و کریستال ایرانی

مناسب ترین قیمت ظروف بلور و کریستال ایرانی

اگر به دنبال این می باشید که ظروف بلور و کریستال تولید داخل را به مناسب ترین قیمت خریداری کنید در ابتدا باید میزان خرید خود را معین کرده چرا که این میزان خرید شما هم در فروشگاهی که قصد خرید آن را دارید تاثیر مستقیم دارد و هم در قیمت نهایی برای خرید شما.

در مورد ظروف کریستالی پشنهاد ما برای بسیاری از خریداران و بخصوص خانم های سخت پسند این است که این خرید را به صورت حضوری انجام بدهند چرا که خرید کریستال کمی با خرید ظروف بلوری تفاوت دارد.

خرید کریستال به صورت حضوری این ویژگی ها را دارد:

  • اطمینان از اصل بودن محصول خریداری
  • صبحت با فروشنده جهت دریافت تخفیف بیشتر
  • سالم تحویل گرفتن بار و بردن تا منزل
  • مشاهده همه رنگ ها و انتخاب بر اساس سلیقه

بلور و کریستال ایرانی

خرید بلورجات ایرانی بصورت اینترنتی

اما در مورد ظروف بلوری صورت مسله بسیار متفاوت می باشد. تنوع بسیار بالایی که محصولات بلور و شیشه در ایران دارا می باشد و هم چنین قیمت های مختلفی که هر کارخانه بلور سازی برای فروش محصولات خود در نظر دارد سبب شده است تا امر خرید و انتخاب یک ظروف از نوع بلور برای خریداران سخت باشد.

اولین پشنهاد ما نیز برای این دسته از خریداران این است که از فروشگاه های اینترنتی یا کانال های تلگرامی استفاده کنند تا با انواع مختلف این ظروف در کوتاه ترین زمان آشنا بشوند و در نهایت برای خرید می توانند از خرید حضور در بازار های بلور فروشان شوش تهران استفاده کنند.

بلور و کریستال ایرانی

صادرات بلور ایرانی و تاثیر آن در قیمت داخلی

خوشبختانه کشور ما در زمینه تولید ظروف بلور و کریستال از هر حیث که شامل موارد زیر می شود (البته به جز دستگاه های تولیدی) از کشور های بیگانه بی نیاز می باشد.

  • مواد اولیه برای تولید
  • توانایی ساخت هرگونه قالب انحصاری و جدید
  • تجربه کافی در زمینه تولید و…

کارخانه های بلور سازی نیز می توانند از این ویژگی های استفاده های بیشری ببرند و با استفاده از مواد باکیفیت در امر تولید می توانند محصولی قابل رقابت با نمونه های اروپایی تولید کنند و صادرات بلور ایرانی را بیشتر کنند و در نهایت از ارز آوری صادرات استفاده کنند و قیمت را در بازار داخلی برای مردم کشور خودمان پایین تر بیاورند نیز می توانند از موادر ارزان قیمت نیز استفاده کنند.

بلور و کریستال ایرانی

جایگاه ایران در ساخت و تولید بلور و کریستال

اگر بخواهیم جایگاه ایران را در زمینه ساخت و تولید ظروف بلور و کریستال بررسی کنیم تنها حوزه کریستال و بلور را از یکدیگر جداگانه بررسی کنیم.

اگر قصد تولید محصولی را داشته باشیم نیاز به چند مرحله متفاوت از یکدیگر داریم مراحل قبل از تولید، در حین تولید و بعد از تولید. مراحله قبل از تولید شامل استخراج و در دست داشتن مواد اولیه برای تولید می باشد. اگر مواد اولیه باکیفیت نباشند در نهایت ظروف تولیدی، کیفیت مناسبی ندارند و اگر در دسترس نباشند قیمت نهایی برای تولید نیز بسیار زیاد می شود.

خوشبختانه کشور ایران، تمامی مواد اولیه لازم برای تولید ظروف بلور و کریستال را با بهترین کیفیت ها دارا می باشد.

مرحله دوم، که در زمان تولید است استفاده از به روز ترین و کامل ترین دستگاه ها برای تولید و در کنار این دستگاه ها، کارگرانی با تجربه و ماهر می باشند که بتوانند نمونه های تولیدی را بررسی و اگر مشکلی دارند دوباره به خطوط تولیدی برگردانند.

استفاده از به روز ترین دستگاه های تولید ظروف بلوری و کسب تجربه چند دهه گذشته سبب شده است تا امروزه بلور و کریستال ایرانی، یکی از بهترین کارها در جهان باشد.

اما مرحله آخر، مرحله بازار یابی و فروش می باشد. در این مرحله متاسفانه کارخانه های بلور بسیاز ضعیف عمل می کنند و شاید عاملی که باعث شده است تا امروزه این کارخانه ها بدون مشکل در حال فروش باشند، عدم رقیب برای آنها در خاورمیانه می باشد.

اگر شرکت های بلور سازی با همین نوع از روش فروش بخواهند جلو بروند و تنها دلخوش به نمایشگاه های لوازم خانگی باشند در چند سال آینده با مشکل فروش برخورد خواهند داشت.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه را همراه با عکس با سایر محصولات تولیدات کارخانه هایی چون …