جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور کاوه / فروش محصولات بلور کاوه قیمت کارخانه
فروش محصولات بلور کاوه

فروش محصولات بلور کاوه قیمت کارخانه

فروش محصولات بلور کاوه بصورت عمده و یا حتی خرده ان هم با قیمت درب کارخانه از جمله وظایف مجموعه اراد کریستال می باشد که امر خرید را برای خریداران بسیار راحت تر نموده است.

فروش محصولات بلور کاوه ان هم با قیمتی که شاید خریداران نتوانند در بازار های سنتی بلور فروشان به ان دست پیدا کنند از سمت مرکز فروش بلوریجات ایرانی یعنی اراد کریستال انجام می شود.

فروش محصولات بلور کاوه

فروش محصولات بلور کاوه عمده

بسیاری از افراد بخصوص خانم های خانه دار در حال کسب و کار خانگی می باشند و در تلاش هستند تا برای خود رزق و روزی بدست اورند و گذارن زندگی کنند لذا برای این افراد شاید و قطعا توانایی امکان خرید عمده از کارخانه که حداقل یک ماشین خاور می باشد نیست لذا در تلاش هتسند تا به دنبال یک مرکز پخش و فروش عمده باشند تا بتوانند نیاز و مایحتاج فروش خود را با قیمت مناسب ترین خرید کنند.

در مجموعه اراد کریستال نه تنها در زمینه فروش ظروف با برند کاوه در حال فعالیت است بلکه شما خریداران می توانید محصولات بلور و شیشه اصفهان و نوری تازه را نیز با همان قیمت های فروش در اصفهان درب کارخانه خریداری کنید.

فروش محصولات بلور کاوه

لیست قیمت ظروف بلور شیشه کاوه

قیمت ظروف بلور شیشه کاوه در بازار خرید و فروش بصورت عمده و خرده چه تفاوتی دارند؟ اولین تفاوت لیست قیمت خرید از درب کارخانه با بازار که کمترین تفاوت قیمتی را ایجاد می کند حذف درصد های تخفیف برای کساین است که می خواهند بصورت کارتنی خریداری کنند.

در نظر داشته باشید که خریداران و مشتریانی که بصورت ماشین خاوری ثبت سفارش می کنند چون خرید از کارخانه را در حال انجام هستند لذا درصد های تخفیفی برای این دوستان در نظر گرفته می شود.

حال اگر شما بخواهید بصورت کارتتی خرید کنید چون نمی توانید از شرکت خرید کنید لذا باید از همین مغازه داران داخل بازار های بلور فروشان خرید کنید و این دوستان هم در کمترین حالت ان درصد تخفیف را حذف می کنند.

فروش محصولات بلور کاوه

کانال رسمی بلور کاوه

به هر حال اگر قصد خرید محصولات بلور کاوه را دارید چه بصورت عمده و چه خرده باری می توانید از گزینه های مختلفی برای بدست اوردن قیمت ظروف بلور و شیشه کاوه استفاده کنید که یکی از انها، عضویت در کانال تلگرامی است.

در کانال تلگرامی به لینک و ای دی زیر می توانید جدیدترین تولیدات شرکت بلور کاوه را به همراه قیمت انها مشاهده کنید.

لینک کانال تلگرامی معرفی محصولات بلور کاوه KAVEHGLASSIND@

فروش محصولات بلور کاوه

شرایط گرفتن نمایندگی از شرکت بلور کاوه

با توجه به در نظر گرفتن این موضوع که محصولات بلور و شیشه کاوه هم از تنوع خوبی برخوردار است و هم قیمت پایینی دارد لذا مشتریان بیشتری نیز دارا می باشد پس بسیاری از افراد، مغازه داران یا حتی بازاری هایی سایر استان ها تمایل به اخذ نمایندگی این شرکت را دارند. اما شرایط اخذ نمایندگی از بلور کاوه چیست و چرا هنوز هم در بسیاری از استان ها، نمایندگی های شرکت بلور فروشی وجود ندارد؟

قطعا اگر گرفتن نمایندگی اسان بود تاکنون بسیاری از افراد و بخصوص کسبه های قدیمی در بازار های سنتی لوازم خانگی، اقدام به اخذ این کار کرده بودند و از سود نمایندگی به خوبی بهره می بردند. اما نمایندگی دارای یک شرایط کلی می باشد که اولین گزینه شروع کار است و همین شرایط اولیه است که سبب می شود تا بسیاری از افراد از گرفتن نمایندگی خودداری کنند.

  • واریز مبلغ اولیه به عنوان سپرده در حساب کارخانه
  • معرفی انبار به اداره دارایی و مالیات
  • داشتن پروانه کسب و کار لوازم خانگی
  • مناسب بودن فضای قروش
  • خرید ماهانه محصولات از شرکت

تمامی موارد فوق بر حسب هر استان جداگانه حساب می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده بلوریجات کاوه

فروش عمده بلوریجات کاوه

فروش عمده بلوریجات کاوه بدون شک می توان انتخابی مطمین برای خریدارانی باشد که به …